Reference

STREETPARK s.r.o. (CRM+Implementace)

https://www.streetpark.cz
STREETPARK s.r.o. (CRM+Implementace)

Firma zabývající se výrobou a prodejem městského mobiliáře používala pro řízení zakázek účetní program Pohoda. Vzhledem k rozvoji zakázek a složitosti výroby, dodavatelských vztahů a přechodu na proaktivní způsob obchodu bylo nutné zmapovat procesy ve firmě lépe. Provedl se import dat do nového systému S4S, zaměstnanci prošli komplexním proškolením. Dále jsme byli požádáni o audit procesů a zavedení nového systému řízení všech agend. Bez nárůstu administrativních pracovníků se podařilo navýšit výnosy v řádech desítek procent ročně.

DirectMedia, s.r.o. (CRM+Implementace)

https://www.directmedia.cz/
DirectMedia, s.r.o. (CRM+Implementace)

Firma DirectMedia nabízí široký sortiment služeb a výrobků od výroby dresů, přes reklamní potisky a billboardy po kompletní realizace veletržních expozic. Má náročné klienty na termíny dodání a bylo třeba koordinovat jednotlivé divize a zpřehlednit všechny vnitrofiremní procesy. Naše zadání bylo nejen dodat ERP systém, ale implementovat ho s cílem optimalizovat práci celého týmu. Jde o dlouhodobější spolupráci, kdy se seznamujeme s technologií výroby a nastavujeme pravidla pro jednotlivá oddělení, aby vkládání informací do systému bylo co nejpohodlnější, ale aby managementu podávalo dokonalý přehled o každé zakázce počínaje přijatou objednávkou, přes podklady pro výrobu až po expedici, fakturaci a ekonomický výsledek. 

MEA Water Management s.r.o. (CRM)

https://www.mea-odvodneni.cz
MEA Water Management s.r.o. (CRM)

Firma dodává stavební odvodňovací prvky po celém světě a patří ke špičce v dané oblasti. Pro své nové pobočky v Polsku se rozhodla pořídit CRM systém, protože její obchodní kanceláře jsou rozmístěné po celém Polsku a bylo třeba sdílet důležité informace, mít přehled, co se kde děje a včasně reagovat na zjištěné informace. Dosavadní způsob pracného reportování ve Wordu nebo Excelu, nemožnost vidět vzdáleně na aktuální stav otevřených Nabídek byla nahrazena pohodlným systémem jak pro výkonný tým v Polsku, tak pro management v CZ. 

Aquatec USBF s.r.o. (CRM+Implementace)

http://www.usbf.cz
Aquatec USBF s.r.o. (CRM+Implementace)

Firma se zabývá dodávkami, instalací i servisem pro domovní čistírny odpadních vod. Její akční rádius je celá ČR a to vyžaduje přesnou koordinaci celého týmu. Prodejem výrobku začíná vztah se zákazníkem, kterému je poskytován pravidelný čtvrtletní servis. A právě náš CRM systém má za úkol nahradit původní Excelové tabulky o tom, kam který výrobek šel, kdy je na něm třeba udělat servis, jak koordinovat a optimalizovat cesty aut po republice. Dále se instaloval modul skladového hospodářství, aby se optimalizovaly zásoby na skladě a práce s rámcovými objednávkami vykrývanými na etapy.   

NANOTECH-EUROPE s.r.o. (Externí asistentka)

http://nanotech-europe.eu
NANOTECH-EUROPE s.r.o. (Externí asistentka)

Firma Nanotech potřebovala zmapovat klientelu formou cíleného telefonování po vybraných klientech. Zadání bylo průmyslové odvětví a pustili jsme se do práce. Zajistili jsme tuto službu formou našich obchodních pracovníků s týdenním vykazováním obvolaných klientů včetně členění dle teritorií a stupně zájmu.  

Zelená Země s.r.o. (Externí asistentka)

https://www.zelenazeme.cz/
Zelená Země s.r.o. (Externí asistentka)

Pro firmu Zelená Země zpracováváme měsíční ekonomické reporty v přehledných tabulkách a grafech, které jsou srozumitelné účetním laikům. Po měsíční závěrce obdržíme dohodnuté výstupy z účetnictví a ty propojíme s naším systémem reportů. Zákazník si sám řekne, které parametry chce sledovat a my mu je poskládáme v časové ose rok zpět. Tím vidí, zda se vývoj ubírá dobrým směrem a ví to včas. Tento nastavený systém probíhá automaticky, do druhého dne dostává svoje data vždy ve stejné formě a proto jsou pro něj snadno čitelná.

TRANSCON ELECTRONIC SYSTEMS, spol. s r.o. (Implementace)

https://www.transcon.cz/cz/
TRANSCON ELECTRONIC SYSTEMS, spol. s r.o. (Implementace)

Firma Transcon používá náš ERP systém řadu let. Snažil se pracovat se systémem podle sebe a bez školení. Stále tomu něco chybělo. Vyžádal si tedy naše jednodenní obecné školení celého týmu a na něm se ukázalo, kolik toho program umí a co uživatelé neuměli správně použít. Na úvodní školení navazují další setkání, která jsou zaměřená vždy na určitou oblast nebo na určitý tým. Postupně klient objevuje nové funkce programu, které mu zjednodušují práci. Jak firma roste, tak roste i potřeba všechny agendy lépe synchronizovat a tedy vést v jednom CRM. Zde pracujeme jako poradci pro dokonalé používání ERP a CRM systému.

Modul: Reference


Kontaktní formulář

Jméno *
Firma
E-mail *
Telefon *
Město
Vaše zpráva *


Informace o zpracování osobních údajů (ve smyslu GDPR) naleznete zde.

Modul: Kontaktní formulář