Přehledy výsledků

Zakázky

  • Management vidí výsledky zakázek. Může podle něj hodnotit svůj tým. 





Nabídky
  • Vytvořené nabídky v letech ukazují trend a perspektivu. Pro management je nutné vidět nejen minulost z účetnictví, ale i budoucnost ze zdrojů CRM. Pak můžete včas a správně reagovat.




  • Za každou nabídkou stojí obchodník. Máte-li tým obchodníků, je dobré vidět srovnání. 





  • Nabídkové řízení zaměřme na kvalitu práce. Je dobré znát úspěšnost nabídkových řízení. 




Přijaté objednávky

  • Systém z úspěšné nabídky vygeneruje přijatou objednávku.
  • Z přehledu přijatých objednávek můžeme srovnávat vývoj a odhadovat výsledek.




Návštěvy klientů
  • pro většinu obchodních jednání je klíčový osobní kontakt se zákazníkem.
  • je-li rozdílná úspěšnost nabídkového řízení u jednotlivých obchodníků, lze hledat příčiny například v počtu osobních jednání.




Skladové zásoby
  • pro plynulý chod zakázek je třeba mít optimalizované zásoby zboží a materiálu.
  • systém si pamatuje minulost a umí podle ní odhadovat potřeby.
  • pro odhad cash-flow jsou skladové zásoby významnou položkou, proto je optimalizace zásob jednou z priorit.
  • skladové zásoby by měly být v relaci s obratem včetně členění dle sortimentu.




Střediska
  • možnost sledování veškerých výsledků dle středisek (Nabídky, Obraty, Návštěvy, ...)

... a řada dalších výstupů.

Zpět...