Nabídky a poptávky

Tvorba a tisk nabídek

  • Nabídka se tvoří v přivětivě přehledném prostředí. 
  • Položky se mohou vybírat z ceníku a nebo editovat ručně přímo v nabídce.
  • Při nastavení smluvních cenových podmínek se použijí ceny dle vybraného klienta automaticky.
  • Nabídku je možné členit dle variant nebo objektů.
  • Každá položka může mít vlastní slevu, obchodník může vidět marži a cenu upravovat citem.
  • Přepočet na zahraniční měny.
  • Tisk nabídky buď na papír nebo do PDF a při nastavení poštovního klienta se odesílá kliknutím ze systému. 
  • Vyhraná Nabídka je zdrojem pro generování Přijaté objednávky, Výdejky, Faktury. Je napojená na systémové informace.





Hodnocení nabídkového řízení

  • Obchodník i management potřebuje zpětnou vazbu i srovnání, jak se mu dlouhodobě daří.
  • Dobré nabídkové řízení je základem pro růst obratu.
  • Sdílení nabídek a poptávek v jednom systému přináší do firmy přehled, pořádek a šetří čas.
  • Je možné analyzovat Nabídky dle klíčových zákazníků, dle sortimentu, dle zdroje zakázky, atd.

Obchodník i management potřebují zpětnou vazbu ohledně úspěšnosti nabídkového procesu. Kvantita zpracovaných nabídek není to nejdůležitější.  



Máme-li více obchodníků, je dobré jim ukazovat vzájemné srovnání. To působí pozitivně na obchod.



Máme-li různé zdroje zakázek, pak je dobré sledovat, který zdroj je silný a které je třeba posílit.